Na temat zaburzeń emocjonalnych – depresja i podobne.

Zaburzenia emocjonalne to obszerne pojęcie zawierające przeróżnego rodzaju zakłócenia postępowania, sposobu myślenia oraz nastroju człowieka.

CiekawostkiKsiążki

Medytacja – sposób na lepsze życie

Rate this post

Ilu ludzi, tyle różnych perspektyw i wymagań. Ale w całym tym zgiełku jedno jest wspólne: każdy z nas dąży do poprawy życia. Jak osiągnąć spokój psychiczny, wewnętrzną satysfakcję i jasność myśli, które sprawią, że poczujesz się silniejszy i lepszy.

Nie ma jednej metody na uzyskanie wewnętrznego spokoju i siły, która znajduje odzwierciedlenie w Twojej pracy i uczyni Cię najlepszym. Różne rzeczy działają dla różnych ludzi. Musimy sami odkryć, co na nas zadziała. Sposobem na to jest medytacja. Medytując, znajdziesz odpowiedzi na swoje problemy.

Książki o medytacji dla początkujących  https://www.psychoskok.pl/aktualnosci/ksiazki-o-medytacji-dla-poczatkujacych/

Medytacja zabiera cię wgłąb siebie. Pozwala spędzić trochę czasu ze sobą. Kiedy spojrzysz na życie z szerszej perspektywy, stworzysz lepsze plany na życie, które okażą się dla ciebie najlepsze. Oto kilka sposobów na to, że  medytacja może poprawić jakość twojego życia.

1. Zwiększa koncentrację

Jeśli możesz ćwiczyć skupianie się na oddechu lub skupianie się na konkretnej myśli, z czasem zwiększysz swoją zdolność koncentracji podczas innych zajęć. To zwiększy Twoją wydajność. Im mniej czasu zajmuje Ci wykonanie zadań, tym lepsze staje się zarządzanie czasem.

2. Uczysz się żyć chwilą obecną, którą często określa się jako „uważność”

Uważność pozwala na lepsze relacje, a także tworzy równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Medytacja pozwala żyć chwilą, skupić się na TU i TERAZ. Dzięki temu możesz zostawić swój biurowy stres w biurze i cieszyć się czasem spędzonym z rodziną.



3. Zmniejsza stres

Stres: słowo, o którym prawie wszyscy psychologowie słyszą w kółko. Jedno z badań sugeruje, że ciągła praktyka medytacji zmniejsza poziom stresu.

4. Może pomóc w walce z depresją

Nowe badanie pokazuje, że mediacja okazuje się bardzo skuteczna w leczeniu depresji. Jak wynika z badań, depresja i lęk można zredukować do dobrego poziomu nawet przy odrobinie treningu medytacji. Dlatego wytrwała praktyka medytacji okazuje się równie skuteczna jak antydepresanty w walce z depresją.

5. Daje wiele korzyści zdrowotnych

Naukowcy z Harvardu wyjaśnili, że medytacja pomaga w łagodzeniu bólu. To jest powód, dla którego wielu lekarzy prosi swoich pacjentów, aby to praktykowali. Ponadto wiele ośrodków uzdrawiania pozdrawia pokoje do mediacji.

6. Medytacja daje ci spokój i błogość w twojej własnej egzystencji.

Medytacja pozwala cieszyć się własną egzystencją. Kiedy umysł jest wyciszony, doświadczasz stanu błogości. Czujesz się bardziej związany ze wszechświatem. Zaczynasz doceniać życie i myśleć pozytywnie.

7. To sprawia, że ​​jesteś bardziej kreatywny

Najlepszą częścią życia jest to, że każdy ma jakiś talent twórczy. Ktoś jest dobry w malowaniu, a ktoś po prostu ma świetne pomysły, którymi dzieli się podczas spotkań ze znajomymi. Aby wykorzystać swoje talenty twórcze, ważne jest, abyś o nich wiedział. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy wyciszysz swój umysł i zagłębisz się w siebie.

8. Introspekcja staje się nawykiem

Błądzić jest rzeczą ludzką. Ale ważne jest, aby uczyć się na każdym popełnionym błędzie. Aby upewnić się, że nauczysz się czegoś na wszystkich popełnionych błędach, codzienna samoanaliza jest obowiązkowa. Podczas medytacji spędzasz trochę czasu ze sobą, co pomaga ci wskazać swoje błędy i wymyślić alternatywy, tak abyś mógł ich uniknąć następnym razem.

Podczas medytacji umysł funkcjonuje inaczej. To sprawia, że ​​jesteśmy bardziej skupieni, bardziej kreatywni, bardziej zrównoważeni. Mediacja przynosi ogromne korzyści to codzienna porcja szczęścia.Odpowiadając na wątpliwości, jakie możesz mieć, co do możliwości medytowania w trakcie swojego zabieganego życia, pragniemy Ci powiedzieć, że można na chwilę zamknąć nieustanną paplaninę swojego umysłu i doświadczyć ciszy.

 




Comment here